گل نسرین

گل نسرین
هوالمصور 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی و آدرس mahan1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

برای سایه ای که شاهد کار منه

 یعنی خورشید تو زندگیم میتابه.

 

برای پنجره هایی که باید تمیز بشه

 یعنی خانه ای برای زندگی کردن دارم.

برای هزینه بالا برای گرمایش

 یعنی خانه گرمی دارم.

 

برای خادمی که در مسجد پشت سرم با صدای بدی میخواند

 یعنی گوشم میشنود.

 

برای کوه لباسهایی که باید شسته و اتو بشوند

  یعنی رختی برای پوشیدن دارم

 

برای کوفتگی و خستگی عضلاتم آخر روز

یعنی قادر بودم که سخت کار کنم.

 

  برای زنگ ساعتی که صبح مرا از خواب بیدار میکند

                             برای هر چیز که دادی و ندادی شکرت

 برای همسرم

که میگه امشب شام سوسیس داریم، چون امشب خونه پیش منه و نه بیرون با کس دیگری.

 


[ سه شنبه 26 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 11:54 ] [ نسرین ]
.: Weblog Themes By SibTheme :.

درباره وبلاگ

با عرض سلام و احترام به دوستان عزیزم امیدوارم با باز کردن این وبلاگ تونسته باشم رضایت شما عزیزان را جلب کنم عزیزم نظر یادت نره..........
امکانات وب

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 88
بازدید کل : 74204
تعداد مطالب : 52
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1